képzeljétek, boldog vagyok, boldog vazzzeg! az egész napomban egyedüli szomorú dolog egy hajléktalan volt, szegényen annyira látszott, hogy szégyelli magát, hogy nekem fájt,de baszki, mit tehetek? semmit.

 

mondom, amúgy meg kurva boldog napom volt. törekedtem arra, hogy ne szarozzam el a napom és sikerült!!!jeee, ma csupa jó dolgot műveltem.

 

alzikám, ígérem, nem ejtem ki többet számon a bűvös nevet, nevezzük mostantól rowling után szabadon fokhagymásszendvicsnek, és akkor mindenki tudja majd róla, hogy ő az. fáj a torkom

 

megjött a jó idő. nosza, kaptam az alkalmon, és jól eltettem a télisapkám, és kalaot nyomtam kobakomba, olyan elegantikusan félsezg lettem, hogy az hűha. meg ma néztem a buszmegállóból 4edosztályos meccset a vasas oályá, focinak foci volt, de nagyon szórakoztatóan gyatra :) *kuncog, kuncog* ki tud nekem lemezlejátszót szerezni ingyért? merthogy kell. lécci értesítsetek, kösz.

 

ma beszélgettem katinka papájával, tök jó volt :) mesélt nekem a régi vpről, meg tihanyról, meg búcsúbálokról. öröm volt hallgatni, olyan szeretnivaló egy ember! legközelebb télleg elmegyek vele beszélgetni, viszek egy sört neki és egyet magamnak, és leülünk, és megint mesélni fog. titta jó lesz!

 

ohh jeee. ennyi mára. akit érdekel a modern-zenés improvizáció lemezem, amin jáccom hegedűn, nálam érdeklőggyön, tökre inygé osztogatom. csááá! 

Szerző: TasnerLevente  2007.02.10. 21:19 Szólj hozzá!

Címkék: meg, ilyenek, anyad, pl, szunyogok

A bejegyzés trackback címe:

https://urbi-et-orbi.blog.hu/api/trackback/id/tr30917883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása