keserédes magány...elárulja nekem valaki, hogy mi az a zavartság, ami miatt nekem sosincs nyugovásom? nem is zavartság, zavarodottság...évek óta csinálom ezt, de msot kezdek éles helyzetbe kerülni...sosem tudom, pontosan mit akarok, kit akarok... vagyis nem tudom...na tessék, ennyit erről... "vagyis nem tudom" <- mennyire jellemző rám.

 

X: Hogy vagy?

Én: Nem tom...télleg nemtom. Hogy vagyok mostanában? Megvagyok. Vagyis nem tudom...

 

 ennyi. többre nem vagyok képes. szerelmeim, ti mind a 44 trilliárdan, akik az univerzum sehova se vezető férfiagytekervényeit járjátok - jó éjt kívánok nektek. és hagyjatok.

Szerző: TasnerLevente  2008.05.05. 00:58 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urbi-et-orbi.blog.hu/api/trackback/id/tr39917906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egy szerelmed a 44 trilliárd közül · http://pityergoszellem.freeblog.hu 2008.05.16. 22:46:15

Hogy vagy? Leginkább jó, hogy vagy.
süti beállítások módosítása