este vissza az alföldre németh lászló esztijéhez... szeretem az életemet. hiába panaszkodok, complaining is nothing. két napja nem beszéltem júliámmal de a múltkori sokk óta könnyebben bírom hiányát, talán mert erősödött a kapocs. igen, határozottan ez lehet a helyzet. lehet hogy ma t i u s om átjön alunni, ki tudja. jó lenne, mert nagyon rég beszéltünk. szerintem is, yes no problem. megint angol óra...beszűrődnek a hangok. blogolok, szinte minden eltűnik mellőlem. set me free, valamelyik marha énekelget mellettem valami számot. asszem az arnold, hát hadd énekeljen, érdekes, mennyire nem tudnak az emberek élni. szeretem, amikor az élet szépségéről beszélek az elkeseredett embereknek, miközben magam is sipákolok. nem baj. én bevallom, bort iszom, desztillált vizet prédikálok. legyen steril házad. legyen steril életed, legyen steril a barátod, a barátnőd, a gyereked. nehogy máá. nézd ez tetves. nem. el vele. nem steril. nem kell. a tökéletes, a steril kell. az I G A Z I. legyen meg minden jó, legyen házad, kocsid, legyen dual action fogkrémed, legyen parfümízű limitidedísön éneklő fogkeféd, legyél az aki nem vagy. különben is baszd meg. ez csak üzlet. minek élsz, ez csak üzlet. észrevettétek már, hogy az életetek üzlet? jó cuccok, rossz cuccok. mindet az üzlet adja. jó házak, rossz házak. mindet az üzlet adja. érdekes, azt mondják, az emberek fele a szolgáltatás ágban dolgozik. egy francot. midnenki szolgáltatásban dolgozik. előre engedlek a sorban. szolgáltatás. öntök neked teát, sőt meg is kérdezem, késrz-e. szolgáltatás. felhívom a figyelmedet, hogy lesz szombaton egy jó koncert. szolgáltatás. szeretlek. szolgáltatás. gyűlöllek. szolgáltatás. eltöröm a kezed. szolgáltatás. veszek neked egy ajándékot. szolgáltatás. nem? de. hülye vagyok? igen. és te? hát arról ne is beszéljünk. blogolok? szolgáltatás. élvezem? nem. de kell. na pá. elköszönök. szolgáltatás.

Szerző: TasnerLevente  2007.02.09. 10:24 2 komment

Címkék: mi fura

A bejegyzés trackback címe:

https://urbi-et-orbi.blog.hu/api/trackback/id/tr4917882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ORDi · eatbeat.freeblog.hu 2007.02.10. 04:47:31

imááádlak, kár, hogy nem vagy buzi! :) Háhá, honnan veszed hogy nem vagyok? :D nem vagyok. el találtad. de várjunk még az ilyen kijelentéssel... :D

momo 2007.02.18. 21:42:43

hehe jé énis idetaláltam :D /ez itt a reklám helye/ Ha már ott vagy az Etter linkjeinél, nézd meg az enyémet is :) Fl.
süti beállítások módosítása