na bumm. érdekesen érzem magam. meg volt az elengedhetetlen beszélgetés júliámmal. és megint gondolkoztam. most azonban legalább nem forgolódtam, úgy látszik a hatás...elaludtam mint a bunda, mint akit fejbecsaptak, mindnesetre mikor felkeltem, reszkettem és féltem. a gyomrom is fájt. eléggé megrémültem attól, hogy fel kellett kelnem. még most sem érzem elég jól magam, de legalább úgy érzem, picit talán megkönnyebbültem. fura dolog a kommunikáció. ahh. na mindegy jól esne most szavakat írogatni, mint valami dadaista költő, jól esne, jól esne, hipergráf, élet, próféták, jöjj, uszony, utah, juhok, mai napló, izrael, erdő, ergo, julcsi, jókay, csikó, hal, krumpli, makákó, hegedű, győr, emmánuel, papír, lap, toll, kéz, kész, ihaj, csuhajj, nadrág, talicska, akárcsak, trilla, plecsni nem akarok tovább írni. haza akarok menni. nekem nem itt a helyem. "what the hell i'm doing here? i don't belong here..." el akarok innen menni. parkba, ülni, kávézni, játszani, zenélni, énekelni, olvasni, aludni, pihenni, élni! nem akarok megrohadni! blázs. ki kell mondanom szavakat, különben szétpukkannak bennem. érzem, ahogy feszítik a számat, nem fáj, hanem kellemetlen. elmentem. ilyen szavak. leginkább b és m tartalmúal, blézs. bézs, vadász. ez most kivétel. úristen ki fogja ezt egyáltalán elolvasni. nem baj, nekem csak írnom kell, nekem ennyi elég. de azért vannak itt a fejemben értekelhető dolgok is. nem tartozom ide. nem akarok ienni.van remény, van remény, vissza a múltba. adjatok egy rohadt kávét csehek. kamarakórus próbák orrbaszájba, hétfő este egy gyalázatosan bugyuta koncert, anya a nyakamban, angol érettségi, nem zenélhetek, nem akarok itt lenni. ki akarok menni. ÁLLÍTSÁTOK MEG A VILÁGOT, KI AKAROK SZÁLLNI! bennemragadnak a szavak, nem akarom őket, fémes az ízük. végre van hova leírniom, végrevégrevégre. undor. most meg ilyen szavak. pedig nem is érek undort. úgy érzem magam, mint a királylány a mesében, amikor békák ugrálnak ki a szájából. nekem szavak. nem érdekel ki olvassa a blogomat, ez az én területem. ide azt írok amit akarok. feszült vagyok, aludni akarok. hiányzik. jól esett amit írt. sok a barátom. de ő más. magnificat. qui semi. sanctum. ajjajjajj. hozd rá. abbahagyom, nem tartozom senkinek magyarázattal. ami vagyok az vagyok. ez vagyok, ami most vagyok, aki vagyok, az ez vagyok, aki plecsni. nem hiszem el, lehet hogy megőrültem. em tudok kiemelni, nem tudok formázni, ez a böngésző nem támogatja, régi mozilla, örülök hogy ennyit behoz. generációne. lukvia. el akarok menni megnézni a hóferké és svéd törpét. biztos marha jó lesz. azt mondják szarság a blogolás. mert hogy kit érdekel, hogy ki mikor izgult fel kire vagy hogy kinek van szemölcs a bokáján. engem nem, de ha ő le akarja írni, csak hajrá. én is ezt teszem. faszságokat írok. tegnap elmentem és kivettem a nakkártyámat. sok rohadt aláírás. meglepően jól tűrtem. talán mert tudtam, hogy legalább lesz mire pénzt tennem. jé. zseni vagyok. nem ám. ironizálok. egyszerűen nem tudok összefüggésben írni. uzsorás. tessék, itt az írás, forgassátok.
Szerző: TasnerLevente  2007.02.06. 09:27 Szólj hozzá!

Címkék: matek, jo, nuku, taktik

A bejegyzés trackback címe:

https://urbi-et-orbi.blog.hu/api/trackback/id/tr46917874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása