üdv pajtásim. angol órám vana számtechben. félreülök ilyenkor és érettségi feladatokat oldogatok, néha iwiwezek, és unatkozom. de legalább zenét hallgathatok. picit megnyugodtam tegnap óta, de az égető eszter eléggé lefáraszt lelkileg. that's why the title is... beszűrődik néhány érdekes kifejezés, most pl. a meleg párokról volt valami szó. annoying habits... fáradt vagyok,é s hiányolom a barátaimat. fényképezni akarok. szombaton elmentem a városba és azt vettem észre, hogy éjszaka minden szín mélyült és újjáéledt, minden forma világosabban kivehető lett. szeretek azon gondolkozni, hogy jobb hangulatunkban milyen szépnek láthatjuk azokat a dolgokat, amiket másik, rosszabb hangulatainkban a pokolra kívánunk. pl. a buszmegállót. szobat éjjel ez volt az alany, hirtelen olyan jól látszott, olyan szépen ki lett emelve a környezetéből, mintha csak színpadi díszlet lett volna külön megvilágítva. érdekes érzés volt a fagyos szélben mosolyogni, ahogy a holdat figyeltem és a száguldó felhőket. mindezt megfejelve még koncertre is mentem. egyre erősebb bennem a zene. ennek köze van ezekhez az érzet-kettőszöröződésekhez. asszem kaptam egy jelet, hogy amennyire szépen kihangsúlyozoódott az este minden szín, annyira kihangsúlyozódott, hgoy zenész akarok lenni, és valahol azt is, hogy milyen. ezen rengeteget kell még gondolkodnom, de először is már VÁGRE A GYAKOLRLATBAN AKAROM KIPRÓBÁLNI! nem akarok nagyképű lenni, de szarul esik, hogy 11 éve zenélek, és ennek ellenére az utolsó szaros punknak is van zenekara, nekem meg állandóan tolódik. félreéertés ne essék, nagyon jó, hogy vannak emberek, akik benne vannak az közös zenélésben, csak végre látnám (hallanám?) már! szal, skacok, csapjunk már bele!!! lehet hogy ma még írok, elvégre ma beszélgetek Júliámmal, ami után eléggé zaklatott és filozofikus szoktam lenni. csak szét ne koptassam a klaviatúrát. addig is: Ha újra születnék, inkább néger kosárlabdázó szeretnék lenni. Utáltam és bántam minden napot, amelyet az iskolában kellett töltenem. Azt akartam, hogy tanítsanak meg írni-olvasni, és aztán hagyjanak békén. Valamint: - Hány óra van? - Úgy érted, most...?
Szerző: TasnerLevente  2007.02.05. 09:31 Szólj hozzá!

Címkék: reggel, szamtech

A bejegyzés trackback címe:

https://urbi-et-orbi.blog.hu/api/trackback/id/tr91917873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása