Felismertem egy régi illatot, s eszembe jutottál. Hirtelen

és ironikusan tört rám az érzés, kitérni nem tudtam, de

valahogy nem is akartam. Egyedül vagyok.

 

És még mindig érzem.

Ahogy eltűntél, úgy tűnt el ő is.

 

Ahogy feltűntél, hirtelen ismét a bőrömbe ivódott, s még

most is gomolyog, finoman, bosszantón. Nem tudok mihez kezdeni vele.

 

Akárki lehetne.

 

De ő te vagy, és én még mindig érzem a kockák, a piros és a zöld,

a tavasz és a meleg, a reggel és a foszló kalácsos

márvány-esték illatát és fáj.

 

Vagy tán már csak...nem is.

Nem fáj. Csak van. Bimbót pattint és vár.

 

Úgy nő a fa, és levelet bont, és az illat melyből lett, egyszer ez az illat lesz ő maga.

Egyszer talán újra zizeg a tavasz...

Szerző: TasnerLevente  2009.03.05. 16:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://urbi-et-orbi.blog.hu/api/trackback/id/tr62983469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása