jééé. nem mondhatom azt, hogy nem azért írok, mert már éreztem, hogy vártok valamit :)részben ez is benne van. meg az is, hogy már sok minden történt velem, és azért azokat nem fogom leírni, de ízelítő van. nos. boldog vagyok.

 

csapongó, de mégis egységes? hát, kösz :) igazából csak írok, úgyhogy ha összefüggő is a csapongásom, akkor az csak annak tudható be, hogy van még valami minimális ösztönös rend a fejemben. :)

 

tök, jó csináltunk felvételt a zenekarral. aztán sztem ki is töröltük. enyhén fos lett a minőség. no nem baj, majd legközelebb. viszont összeraktunk egy isteni jó számot, be fogtok pisilni, annyira jó lett :D

 

sztem meglátszik hogy boldog vagyok. örülök hogy alzim örül annak, hogy nem vagyok egyedül. imponál az érdeklődésed :) remélem azért mégélsz, és végül sikerül mindent megnéznetek.

 

etterem! a próba remek volt, és a szövegek többször átolvasva is marha jók! azért ERŐSEN érződik a stílusod, ami pazar :) imádom, ahogy a nyelvben gondolkozol, szerintem egy egészen sajátos írói íze kezd lenni mindn írásodnak. kezdek rájönni, hogy érdemes lenne gyűjteni a pénzta a készülő könyvedre. szerintem az egyik legérdekesebb és szimpatikusabb író lehetnél. biztos nem te leszel az, akitől sültkrumplit fogok venni a moszkva téri burger kingben... (értsd: imádom a stílusod :) )

 

júliám, téged meg egyszerűen imádlak.

 

bár tudom hogy a mai adag nagyon pop lett, és ma másokank írtam, de talán így igyekszem pótolni a hiányokat, és igyekszem elmulasztott baráti kötelességeimnek eleget tenni. szeretlek ám titeket :)

 

ja igen. júliám! megjegyezted (vagy idézted édesanyád? ne haragudj, nem emlékszem pontosan), hogy mennyi szállal kapcsolódom istenhez és a bibliához, ahhoz képest, hogy határozott elveim vannak, amik nem egészen összegyeztethetőek vele...no mindegy, szóval. igen. irónia. angoltanáromtól kaptam tükörfordításban e. a. poe novellákat, és persze mi az amit elsőként adott nekem? : Jeruzsálemi mese... Hadd idézzek:

 

"Szakállam öt szegletére! - rivallta a farizeus, aki a Futkosók szektához tartozott (a szentek ama kicsiny csoportja, akiknek az a szokása, hogy ide-oda futkosva hasogatták össze talpukat a köveken, régóta szálka és szégyen volt a lanyhább hívők szemében, és botrányköve a a kevésbé hév járókelőknek) - öt szegletére szakállamnak, amelyet, mint papnak, tilos nyíratnom! - hát ezért éltem, hogy megérjem ezt a napot, amikor egy istenkáromló és bálványimádó római jöttment megvádolhat azzal, hogy a test éhét verjük el a legszentebb és legmagaszotsab elemekkel!? Hát azért éltem, hogy megérjem a napot, amikor...

 

- Most ne firtassuk a filiszteus indokait, szakította félbe Abel-Phittim -, mert a mai napon először húzunk hasznot kazsiságábaól vagy nagylelkűségéből; inkább iparkodjunk a bástyákra, különben szűkösen jut majd áldozat arra az oltárra, amelynek tüzét a mennyeknek esői el nem olthatják, és füstoszlopait vihar nem térítheti el."

 

stb.stb.stb... :) vicces, nem? :D

Szerző: TasnerLevente  2007.04.02. 09:31 Szólj hozzá!

Címkék: sss iii, kkk, mmm, ppp,

A bejegyzés trackback címe:

https://urbi-et-orbi.blog.hu/api/trackback/id/tr88917896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása